Home » » 3 Cara Buat Duit Dari Rumah Dengan Mudah

3 Cara Buat Duit Dari Rumah Dengan Mudah

Posted by KISAH VIRAL DUNIA on Sunday 8 January 2017

Zaman sekarang ni , segala-galanya  kena guna duit. Walaupun Duit itu bukan segala-galanya. 2 jenis golongan di dunia ini iaitu orang yang makan gaji dan orang yang buat duit dari rumah.


Saya sendiri boleh dikategorikan sebagai orang yang kerja sendiri di rumah dan hanya bergantung kepada pendapatan di internet dengan melakukan macam-macam hanya kerana ingin merelealisasikan seorang yang boleh duduk di rumah dan buat duit.
buat duit dari rumah

Ada 3 cara utama orang selalu guna untuk buat duit dari rumah antaranya ialah;

1. Dropship- Dropship ni dalam bahasa mudahnya jual barang orang lain, dan kita mark up ikut harga keuntungan. Contoh , Ali ada supply powerbank harga RM50, kita jual menjadi orang tengah, letak harga RM70. Kita ambil untung RM20.

2. Buat servis - Jika kita ada kemahiran sendiri, contohnya buat blog, melukis potret, membuat khat dan sebagainya. Kita boleh gunakan kemahiran kita ini untuk dijadikan sebagai salah satu sumber buat duit dari rumah.

3. Buat blog - Jangan terkejut yang blog pun boleh jadi sumber pendapatan dalam menjadikan kita seorang yang boleh goyang kaki di rumah dan tunggu sahaja duit masuk.

Kesimpulannya, tidak mustahil untuk seseorang itu duduk sahaja di rumah dan berjaya Buat Duit Dari Rumah!

Nak belajar lagi lanjut dan cuba bayangkan lepas ni tak payah dah bangun awal pagi menghadap jem ke tempat kerja. Semua boleh buat hanya dari rumah je. Ini yang orang cakap duduk rumah goyang kaki.

Boleh dapatkan panduan lengkap  ini - Panduan Jana Wang Di Rumah Untuk Wanita!

Semoga anda berjaya untuk menjadi seorang yang menjadikan rumah sebagai mesin ATM anda.

Terima kasih telah membaca artikel ini & dipublikasikan oleh KISAH VIRAL DUNIA

0 comments:

Post a Comment

Powered by Blogger.

PEMBACA