Home » » Cara Buat Duit Melalui Youtube Dengan Mudah

Cara Buat Duit Melalui Youtube Dengan Mudah

Posted by KISAH VIRAL DUNIA on Sunday 9 October 2016

Saya pernah menulis sebelum ini mengenai panduan buat duit Youtube. Sebenarnya jika bercakap secara teori sahaja, memang nampak senang buat duit melalui youtube. kali ini kami kongsikan bagaimana cara membuat duit melalui Youtube.

 Bagaimana nak menjana duit melalui youtube ni merupakan antara impian semua orang. Yelah, selagi ada orang tonton video kita, selagi itulah duit akan masyuk. Tak ke best kalau macam tu?

Cara Buat Duit Dengan Youtube


Jika perhati, ada ramai juga orang yang berada di Youtube yang pada mulanya bukannya ingin membuat duit pun, tapi sekadar berkongsi video mereka.
cara buat duit dengan youtube

Contohnya Najwa Latif, Mat Luthfi. Dulu Najwa latif buat video cover lagu-lagu. Setiap video selalu dapat ratusan ribu view. Dan of course la akan dapat duit. Tapi kita tak tahu berapa yang dia dapat.

Kat sini kita boleh simpulkan, ada dua orang jenis yang buat duit melalui youtube ni;

  1. Berkongsi video atas minat, dan dibayar 
  2. Memang hajat sebenar ingin buat duit melalui youtube.
Dan, tak ramai yang berada pada kategori pertama tu. Jika korang berada pada kategori kedua, ada baiknya korang usha sini dahulu. panduan bagaimana buat duit melalui Youtube. Jangan buat tanpa ilmu, nanti akan lost.

BAGAIMANA DAPAT DUIT MELALUI YOUTUBE

Bila dah tahu bagaimana cara buat duit dengan Youtube, kenalah selalu konsisten. jangan cuma bersemangat pada awal sahaja. Memang tak akan kemana.

Terima kasih telah membaca artikel ini & dipublikasikan oleh KISAH VIRAL DUNIA

0 comments:

Post a Comment

Powered by Blogger.

PEMBACA